ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

دچار شکست عشقی


عـاشـق لیـوانـی بـودم کـه شکستـی

تـو همیشـه مـرا ...


دچـار شکست عـشقـی می کنـی



زنی که عقل دارد عشق را باور نخواهد کرد

که زن با شاعر دیوانه عمرا سر نخواهد کرد

 


 


مبادا بشنود یک تار مویش زِلّـه ام کرده 

که دیگر پیش چشمم روسری بر سر نخواهد کرد

 


 


خرابم کرد چشم گربه یی وحشی و می دانم 

عرقریز سگی حال مرا بهتر نخواهد کرد

 


 


نکن... مستم نکن من قاصد درد آور عشقم 

که شاعر چون لبی تر کرد، چشمی تر نخواهد کرد

 


 


جنون شعر من را نسل های بعد می فهمند 

که فرزند تو جز من جزوه یی از بر نخواهد کرد

 


 


برای دخترت تعریف خواهی کرد: من بودم

دلیل شورِ "مهدی" در غزل... باور نخواهد کرد

 


بگویی، می روم زخمم زدی اما نترس از من

که شاعر شعر خواهد گفت اما شر نخواهد کر

؟؟؟؟


رابطه منو الهه
مثل چای وشکر میمونه
هر چی بخواهی بهمش بزنی
ما بیشتر قاطی میشیم
بعله اینجوریااست



وقتی یکی را دوست دارید، او برای شما زیباترین و بھترین خواھد بود اگر چه در واقع چنین نباشد.
.
وقتی یکی را دوست دارید، تحمل سختی ھا برایتان آسان و دلخوشی ھای زندگی تان فراوان می شوند.
.
وقتی یکی را دوست دارید، به ھمه چیز امیدوارانه می نگرید و رسیدن به آرزوھای تان را آسان می شمارید.
.
وقتی یکی را دوست دارید، در مواقعی که به بن بست می رسید، با صحبت کردن با او به آرامش می رسید.
.
وقتی یکی را دوست دارید، شادی هایش برایتان زیباترین منظره دنیا و ناراحتی هایش برایتان سنگین ترین غم دنیاست

الهه؟؟؟؟

الهه

الهه جان روزت مبارک


من لعنتی تویه لعنتی  رو هنوز دوست دارم

خود پایـیـــــز

وقتی پاییز تو زمستون یه قرار عاشقونست

وقتی دریا تویه ساحل دنبال یه جوربهونست

من و دریا تویه ساحل تو زمستون خود پایـیـــــــــز 

ح ر ع


دریا استعاره ای از چشمهای الهه است

عشق و خودکشی

عشق، آرام ترین خودکشی دنیاست....


آواره ی آواره ترین ماه زمینم

در حال تماشای تو از دور همینم...

ح  ر   ع

گوشواره

من به درک

حداقل برای گرفتن این گوشواره های بلند 

که برایت گرفته ام 

بیااااااااااااااا

...

گناهش پای خودت

جذاب ترین حلال خدا 

بعد

 از  

تو

را

حرام ترین اتفاق زندگیم کردم....


حمیدرضا عسکری




خودم

تمام حرف من به رفقام اینه


 زنانه دل ببند ؛


  مردانه بمان ؛


  و...





... کودکانه ابراز کن


تک بیت ها ی ناب...

* تا کی به تمنای وصال تو یگانه

نذری بپزم پخش کنم خانه به خانه..!؟

آخ که چقد دوسش دارم

همیـــشه بِم میگفتی زیر آفتاب

چشــای قهوه ایم خوشرنگ میشه

میخوام یادم بره حرفاتو اما

دله

حالیش نمیشه

تنگ میشه !


آخ که چقد دوسش دارم

شهرام شکوهی تانفس هست

رفتم از دست  بیا

تا نفس هست بیا

تامسیرمون نرفته 

سمت بن بست بیا

گاه و بیگاه بیا

با دلم راه بیا

دیگه کوتاهی نکن

کمی کوتا بیا

....

فاضل نظری

گل محمدی من، مپرس حال مرا 

به غم، دچار چنانم که غم دچار من است.

فاضل نظری.


من به در ک با فاضل نظری چراااااااا




من تو را با تمام بی کسی ام کشف کرده ام

من، رد پایت را از سر راه نیاورده ام !


  که با پاشنه هر سیندرلایی پایکوبی کنم


  من تو را با تمام بی کسی ام کشف کرده ام



  وقتی که چشم هایت


  نگهبان ِرشوه نگیر و خواب آلود ناشناخته هایت بود


  تو را دزدیدم از تقدیر


گریه کار کمی ست
برای توصیف رفتنت،
دارم به رفتار پرشکوهی
شبیه مرگ
فکر می کنم...



پشت این عکس
نمی تواند دیوار باشد
من
پشت این عکس
با تو
قدم زده ام...


گفته بودی غصه ها را بسپرم بر زورقت ,بی سرنشین
خود بگو بر قایقی از جنس کاغذ,کوه غم جا می شود؟؟؟






برای الهه ای

گاهی ستاره ای

دراوج عاشقانه ای

میشود بهانه ای

برای الهه ای

تا کجا میشود یک نفر را دوست داشت 

اگر می ماندی قول نمیدام خوشبخترین دختر روی زمین می شدی

اما قول می دادم بیشتر از هرمرد دیگری برای خوشبختیت بجنگم

از تو چیز هایی را به یادگار دارم که هیچ وقت به ذهنت خطور نمیکند

اما همین ها برای تسکین من کافی است ، کافی نیست!!!


خدا تو را که دلت جایه دیگری بود چرااا سر راهم قرار داد!

برای خدا که نمیشود چرا اورد...

باید کسی حرفی بزند از تو تا از تو ارامش بگیرم

کسی لطفا از تو حرف بزند!!!!