ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

بیـا قُمـار کنیـم




بگو چگونه صدایت کنم تا تو برگردی؟؟؟




بیـا قُمـار کنیـم

هـر کـه بـاخـت ...

دیگـری بـرای او 






فـرض کن در آغـوشت می مُـردم

و مـرا همـانجـا دفـن می کـردی

چـه دلپـذیـر اگـر ...

فشـار قبـر را بـیشتـر کنی 


سوم خرداد....

اتفّاق قبل  اتفّاق


اتفّاق  در   اتفّاق


اتفّاق  بعد  اتفّاق



البوم نگاه - اهنگ دیوار محسن یگانه

ما بی تفاوت زندگی کردیم
این زندگی کردن خودش جنگه
ما کوه بودیم روبری هم
خاطرامون از هم یه مشت سنگه

از اونهمه احساس بین ما
حسی به جز عادت نمیمونه
ما داغ بودیمو نفهمیدیم
چیزی از این حالت نمیمونه
ما داغ بودیمو نفهمیدیم
چیزی از این حالت نمیمونه
چیزی از این حالت نمیمونه

تو این اتاق تنگ و دلگیرم
تا باقی عمرم یه جور سر شه
من از خودم فاصله میگیرم
دیوار هی نزدیکتر میشه
میخندمو دردامو میشمارم
تلخه ولی شاید دلم واشه
وقتی برای غصه هام جا نیست
دیوارو هُل میدم غمام جا شه
وقتی برای غصه هام جا نیست
دیوارو هُل میدم غمام جا شه
دیوارو هُل میدم غمام جا شه
دیوارو هُل میدم غمام جا شه..

    ♫♫♫

از بس که احوالم پریشونه دیوار با من همزبون میشه
اما سر هرچیز بی مورد با هم دوباره حرفمون میشه
با هم دوباره حرفمون میشه
وقتی یه آدم پای احساسش هرچیزی و که داره میبازه
تنهایی از اون آدم عاشق یه کوه بی احساس میسازه
یه کوه بی احساس میسازه

ما کوه بودیم روبری هم
خاطرامون از هم یه مشت سنگه
ما بی تفاوت زندگی کردیم
این زندگی کردن خودش جنگه

تو این اتاق تنگ و دلگیرم
تا باقی عمرم یه جور سر شه
من از خودم فاصله میگیرم
دیوار هی نزدیکتر میشه
میخندمو دردامو میشمارم
تلخه ولی شاید دلم واشه
وقتی برای غصه هام جا نیست
دیوارو هُل میدم غمام جا شه
وقتی برای غصه هام جا نیست
دیوارو هُل میدم غمام جا شه
دیوارو هُل میدم غمام جا شه
ما بی تفاوت زندگی کردیم

سوم خرداد سلام...

سلام سوم خرداد ...

...دوستش دارم و کاری از دستم بر نمی آید...





...دوستش دارم و کاری از دستم بر نمی آید...

شعر سنگ قبرم...

شعر سنگ قبرم...

روی قبرم بنویسید کبوتر شد و رفت

زیر باران غزلی خواند، دلش تر شد و رفت

چه تفاوت که چه خورده است، غم دل یا سم

آنقدر غرق جنون بود که پرپر شد و رفت

روز میلاد، همان روز که عاشق شده بود

مرگ با لحظه دیدار برابر شد و رفت

او کسی بود که از غرق شدن می ترسید

عاقبت روی تن ابر شناور شد  و رفت

هر غروب از دل خورشید گذر خواهد کرد

پسری ساده که یک روز کبوتر شد و رفت

مامان وبابا

چشمای تو دریاست

که دخترم حتماََ

چشماش دریاچه است... ح ر ع


من و تو می تونستیم بهترین مامان و بابای دنیا باشیم...

زندگی رایادمان ندادند

زندگی رایادمان ندادند 

نگفتند…. 

کسی که سیگار میکشه،معتاد نیست! 

کسی که بلوند میکنه،فاحشه نیست! 

کسی که بنز سوار میشه،دزد نیست! 

کسی که میخنده،بی غم نیست! 

کسی که درس نمیخونه،خنگ نیست! 

کسی که سکوت میکنه، لال نیست! 

کسی که بهت دست میده،دوست نیست! 

کسی که میبوستت،عاشقت نیست! 

یادمان ندادند، زود قضاوت نکنیم….!!!

گوسفندها فکر میکنند که چوپان دوستشان دارد اما نمیدانند که چوپان دوست صمیمی قصاب است… 

همیشه 

از گرما مینالیم از سرما فرار میکنیم! 

درجمع،از شلوغی کلافه میشویم و در خلوت،از تنهایی بغض میکنیم! 

تمام هفته منتظر رسیدن روز تعطیل هستیم و اخر هفته هم بی حوصله تقصیر غروب جمعه است و بس! 

همیشه در انتظار به پایان رسیدن روزهایی هستیم که بهترین روزهای زندگیمان را تشکیل

میدهند: 

مدرسه…. 

دانشگاه…. 

کار…. 

حتی در سفر همواره به مقصد می اندیشیم بدون لذت از مسیر! 

غافل از اینکه زندگی همان لحظاتی بود که میخواستیم بگذرند 

ایا مشکل ما در فهم زندگیست؟؟؟ 

ما 

«لذت بردن را یاد نگرفته ایم» 

به دنبال خوشبختی در بیرون از ذهنمان میگردیم.

چگونه چشم ببندم بر این الهه ی عشق؟!

شب است، در همه دنیا شب است، در من شب

مرا بگیر چنان جفت خویش لب بــر لب!

 

چگونه چشم ببندم بر این الهه ی عشق؟!

عجب فـرشته بـا مزّه ای ست لامصّب!

 

جلو نرو کـه به پایان نمی رسد این راه

کدام خاطره مانده ست؟! برنگرد عقب!

 

چـــقدر قــــرص مسکّن؟! چــقـدر مُهر سکوت؟!

رسیده درد به عمق ِ... به عمق ِ عمق ِ عصب

 

کدام آتش عـــاشق بــــه روح من پیچید؟

که سوخت پیرهن خواب های من از تب!

 

که در میان دلم بچّه موش غمگینی ست

کـه فکر می کند این روزها به تــو اغلـب

 

که چشم های ِ سیاه ِ قشنگ ِ خیس ِ بد ِ...

کــه عاشقت شده بودم خلاصه ی مطلب!

 

ببخش بچّه کوچولوی گیج قلب مرا

اگر نداشت بهانه، اگر نداشت ادب

 

غــــزل تمام شده، وقت نحس بیداری ست

تو تازه می رسی از راه خانم ِ... چه عجب!! 

گردشگری

با نگاهت اجتماع کافری تشکیل شد

هیئتی از فرقه های دلبری تشکیل شد

 

مردم از خانه برای دیدنت بیرون زدند

سازمان رسمی گردشگری تشکیل شد

 

ماده گرگ چشمهایت آنقدر کشته گرفت

در مسیرت دادگاه کیفری تشکیل شد

 

آنقدر مردان بیچاره گرفتارت شدند

مجمع لغو طلاق محضری تشکیل شد

 

عاشقیدن جوری از زیبایی ات معنا گرفت

که گروه جعل های مصدری تشکیل شد

 

با تو زیبایی شناسی در هنر تغییر کرد

مکتب امپرسیون روسری تشکیل شد

 

آمدی از خانه بیرون باز دعوا شد سرت

اخم کردی دسته های شرخری تشکیل شد

 

عده ای می خواستند از جنس تو صحبت کنند

انجمن های زبان زرگری تشکیل شد

 

سیب سرخم ! شاخه ات افتاد در دست شغال

باز هم دنیایی از دیو و پری تشکیل شد...

 


همیشه از سفر برگشتن یه دلتنگی بدی رو همراه خودش داره همه چی فوق العاده بود الا..

تو هواپیما همه از اینکه به هواپیما اجازه فرود نمیدن شاکی بود الا من چون هواپیما دور شهر تو می گردید...

جایی برای یک نظر

سلام اقای عسگری من خانم ... کاش از روز اول به خودم می گفتین تا کار به اینجا ها نمی کشید اگر باعث اذیتتون شدم از شما عذر خواهی میکنم با ارزوی موفقیت برای شما ساعت 14:47 دقیقه روز 25 خرداد1390


یه دوست داشتن خیلی معمولی ...

کمی محض گریه...

نیامدی و من از خدا عشق نزول کردم...ح ر ع


وقتی کسی ک دوسش داری

پیشت نباشه،

تو دلت هزاربار تکرار و تمرین میکنی

که وقتی اومد چی بهش بگی،

درمورد چی حرف بزنی،

چجوری حرفو شروع کنی و...

کلی انتظار میکشی بالاخره میاد

ولی وقتی اومد لام تا کام حرفی نمیزنی

نه اینکه نخوای حرف نزنی،

نه دست خودت نیس...

 

 

 

 

 

من جلادم !!!

هر روز که نمی آیی ،

یکیشان را آتش می زنم ؛

شمع هایِ امامزاده صالح از من متنفرند ...

 

 

 

گیسوانت

ریخته نظمِ خیابان را به هم

آمدی گردش کنی ، یا کودتایِ مخملی ...؟



انقدر اسمت رو تو گوگل سرچ میکنم تا یه روز وقتی حرف " ا " یا " E "  رو زدم اسم و فامیلت رو باهم بیاره..



کاش سرطان بود حداقل دل خوش به شیمی درمانی بودم.

مستی

آنقدر مستی که مویت را شرابی میکنی

باز سهم ِ باد را خانـــــــه خرابی میکنی

 

ماه آنهم روز ِ روشن دیده تا حالا کسی؟

کوچه را هر صبح با خود آفتـــابی میکنی

 

تاجر ِ فیـــروزه، نیشــــابوری از پروانه ای

جاده را ابریشــــم از گلهای ِ آبی میکنی

 

من که اهلش نیستم اما تعارف، بد که نیست

کی مرا مهمـــــان ِ آن باغ ِ گلابی میکنی؟

 

هرچه لبهایت فشرده یادگیری بهتر است

بوسه را کی بر لبم قفل ِ کتابی میکنی؟

 

می خورم از موی ِ تو شلاق و جرمم عاشقی ست

عشق را سیلی خور ِ حکم ِ غیابی میکنی

 

چون غریبه جمع می بندی بجای ِ تو "شما"

باز خوشحالم مرا آدم حســــــابی میکنی

 

مثل ِ هر شب سر زده تا بسترم سر میزنی

پلک را نابــــاور ِ بیدارخـــــــــــــابی میکنی

 

سوخت نسلم، روسری بردار، بس کن، تا به کی

دلخوشم با وعده هـــــــای ِ انقلابی میکنی؟

 

"دوستــت دارم" ندارد جز سکوتت پاسخی

باز من را مات از این حاضــــرجوابی میکنی


مهم ترین دغدغه ی این روزهای من آلودگی هوای تهرانه!!!!

لب های گیلاسیت...

لب های گیلاسیت 

                        آلوچه قاطی داشت...

ح .ر .ع




اهنگ شهر دور( دنگ شو)

شنیده ام عزم سفر کرده ای

هوای دلدار دگر کرده ای

مهر مرا ز سر بدر کرده ای

تورو به خدا اگه میشه تنها نرو

 

 

اونجا که میری نمیدونم کجاست

زمین شادیه یا جای غماست

خاک غریبه هست و یا آشناست

بگذر از این سفر تو بی من نرو

 

 

به راه دور نرو تو افسرده شی

رنج سفر نبینی آزرده شی

گُلی میترسم که تو پژمرده شی

تورو به خدا اگه میشه تنها نرو

بگذر از این سفر تو بی من نرو

 

شنیده ام عزم سفر کرده ای

هوای دلدار دگر کرده ای

مهر مرا ز سر بدر کرده ای

بگذر از این سفر تو بی من نرو

شهری که میری نمیدونم کجاست

زمین شادیه یا جای غماست

خاک غریبه هست و یا آشناست

تورو به خدا اگه میشه تنها نرو

 

 

به راه دور نرو تو افسرده شی

رنج سفر نبینی آزرده شی

گُلی میترسم که تو پژمرده شی

تورو به خدا اگه میشه تنها نرو

بگذر از این سفر تو بی ما نرو

 

شنیده ام عزم سفر کرده ای

هوای دلدار دگر کرده ای

مهر مرا ز سر بدر کرده ای

تورو به خدا اگه میشه تنها نرو..

مربای گل محمدی

مواد لازم :

 شکر800 گرم

گل محمدی خشک800 گرم

جوهر لیمویک قاشق چایخوری

گلاب2 قاشق غذاخوری

آب به میزان لازم

رنگ خوراکی قرمز2 قطره 

 طرز تهیه :گل خشک را به مدت یک ساعت خیس کرده بعد به مدت 5 دقیقه می جوشانیم آنرا در آب سرد ریخته به مدت 4 الی 5 ساعت دوباره آب آن را عوض می کنیم ، بعد شکر را با آب پیمانه کرده یعنی هر لیوان شکر یک لیوان آب می جوشانیم جرم آن گرفته به مدت 45 دقیقه با شعله ملایم بجوشد بعد گل را اضافه کرده و جوهر لیمو را در دو قاشق غذاخوری آب سرد حل کرده و در داخل مواد ریخته به مدت 15تا20 دقیقه بجوشد گلاب را اضافه می کنیم و رنگ خوراکی قرمز را ریخته و می گذاریم 2 دقیقه بجوشد شعله را خاموش کرده و می گذاریم سرد شود.