ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

حالا بگو که من به چه حالی ببوسمت؟

 

حالا بگو که من به چه حالی ببوسمت؟

سبک رئال یا سورئالی ببوسمت؟

با تو خیالِ بوسه هواییم میکند!

من مانده ام که با چه خیالی ببوسمت!

لب های تو مصادفِ خرما، جنوبی اند

چه محشری است اگر که شمالی ببوسمت!

در نبش کوچه، یا تَهِ بن بست، یا... کجا؟

لطفاً بگو که در چه حوالی ببوسمت؟

باید حواس این دلِ من جمع تر شود!

شک کرده ام که بر چه روالی ببوسمت!

با این حقیر، شرم و تعارف نکن، بگو!

آماده ای که در چه مجالی ببوسمت؟

اصلاً بعید نیست که یک روز مثل شاه

بر نقشِ کاسه های سفالی ببوسمت

طعمِ لبت کلیدِ بهشت است خوب من!

حتی اگر به بوسه ی کالی ببوسمت

از بختِ بد، اگر کمرم راست تر نشد

آیا اجازه هست هلالی ببوسمت؟

با استنادِ علمیِ تقویم ِ چشم هات

باید که طبقِ سال جلالی ببوسمت!

در این هوای سردِ زمستان، چه میشود

در لابلای گرمیِ شالی ببوسمت؟

کیفیتِ لبت به خدا طعنه میزند!

پس حکم واجب است که عالی ببوسمت!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.