ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

ارشیوhra-em

ده سال بعد از حال ِ این روزام / با کافـه هـای بــی تو درگیرم

گفتم جهان ِ بی تو یعنی مرگ / ده سال ِ رفتــی و نمی میرم

 

ده سال بعد از حال ِ این روزام / تو تــوی آغـــوش یکی خوابی

من گفتم و دکتر موافق نیست / تو بهتـــر از قرصـــای اعصابــی

 

ده سال بعـــد از حــال ِ این روزام / من چ...ِ..ل سالم می شه و تنهام

با حوصـــله ،قرمز، سفید ، آبی / رنگین کمون می سازم از قرصام

 

می ترسم از هر چی که جا مونده /از ریمل ِ با گریـــه هـــــــا جـــــاری

از سایه روشن های بعد از ظهر / از شوهری کـــه دوستش داری

 

گرم ِ هم آغوشی و لبخندین / توُ بستر ِ بـــی تابتون تا صبح

تکلیف تنهـاییــم روشن بود / مثل چراغ ِ خوابتون تا صبح

 

ده سال ِ که لب هام و می بندم /با بوسه هــــای تلـــخ هر جایـی

ده سال ِ وقتی شعر می خونم / لبخند ِ روی صندلــــی هــایــی

 

یه عمر بعد از حال ِ این روزام / یـــه پیرمردم توی ِ یـــه کافه

بارون دلم می خواد ،هوا اما / مثل ِ موهای دخترت صـــافه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.