ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

خوشتیپ دوست داشتنی...

خوشتیپ دوست داشتنی 

یعنی 

تو

یعنی همین دختری !!! که دوسش دارم

هیچ ابایی ندارم از این که بگم تو زندگیم یکی هست 

چون قرار نیست کس دیگه ای بیاد که بترسم از اینکه به راز دلم پی ببره...



آره فراموش کردن نه اینکه بلد نباشم نمیخوام !!!! فراموش کنم 

اصلا بگذار بی جنبه ترین و عشق ندیده ترین آدم دنیا باشم...


فارغ از هر وزن و اهنگ و شعری من با تموم سختی های که پشت سر گذاشتم و پیش رو دارم سعی میکنم نه فقط به تو


بلکه به عشق به دوست داشتن وفا دار باشم 

خاص بودن و متفاوت بودن جذابیت داره اما    نه میخوام خاص باشم نه متفاوت  فقط میخوام خودم باشم خودی که دوستت داره...


تقریبا آدمی اطرافم وجود نداره که خبر از دوست داشتنت نداشته باشه عشق یعنی یه رسوایی با غلظت تنهایی...


من حتم دارم خدا با این دوست داشتن مشکلی نداره 


 اخه من اعتقاد دارم دیووووووونه (خدا) با دیوونه (من) میسازه


خدایا امشب رسما ازت خواستگاریش میکنم دوباره !!!!

خواستگاری یعنی طلب کردن یا درخواست خواهش


خدایا من طلب میکنم خوشبختیش رو به حق تمام شب هایی که تا صبح نشستم باهات در موردش حرف زدم...







خیلی از آدم ها از اینکه حس میکنن من غمگینم ناراحتند

غم قشنگترین لذت زندگی من...

لذت زندگی کردن رو از من نگیرید



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.