ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

آلام تَل هُ هُل بده ، من لا نَیَنداسی !



کی می می آیی باس هم تا تاب عباسی ؟!

آلام تَل هُ هُل بده ، من لا نَیَنداسی !


ماندم چرا یکهو زبانم گیر می گیرد

چشمم که می افتد به دخترهای احساسی!


یادم نرفته بیست سال قبل هم اینجا 

دستان من شل شد در آن دستان الماسی 


و با حیایی بچگانه تو به من گفتی :

" آقا پِسَل یک لَحسه با من می کنی باسی ؟؟؟ "


مردانه هل دادم و تو از تاب افتادی

و از ته دل گفتمت : " گِلیه نکن ناسی !!! "


آن روز اخم مادرت کار خودش را کرد 

چه ترسو اند اینجور مادرهای وسواسی !


آن ماجرا را یادت آمد ؟! من همانم که ...

یادت نیامد باز ؟! حق داری که نشناسی ...


آخر چه جوری من بگویم ؟! لج نکن خانوم !

من دوست می دارم شما را حضرت عباسی !


من ا گه خدا بودم روزی یک ساعت باریدن بارون  رو تو برنامم  قرار میدادم!!!!
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.