ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

به جان مادرم بی روسری ؛ سخت َ ست ؛ می فهمی؟

...تو را دیدن به وقت ناز کردن ، هر زمان بانو 

به جان مادرم بی روسری ؛ سخت َ ست ؛ می فهمی؟ 


بسیجی هستم و باید خطابت من کنم ، خواهر 

تو را دیدن به چشم خواهری ؛ سخت ست ؛ می فهمی؟...



کنار گیسوانت رهبرى سخت است مى فهمى؟؟ .

و راضى کردنت به همسرى سخت است مى فهمى ؟؟؟ .

.

به فکرت بودم و دیدم نمازم را قضا کردم .

.تو باشى و نباشد کافرى سخت است مى فهمى؟؟ .

.

تو با شیرین زبانى تشنه ام کردى به لبهایت .

.گذشتن از لبانت سرسرى سخت است مى فهمى؟؟ .

.

مشخص کردن اینکه تو زیبایى و یا آهو .

میان این دو محشر داورى سخت است مى فهمى؟؟ .

.

تصور کردن اینکه خداى من دو چشم توست .

براى مردم پامنبرى سخت است مى فهمى؟؟ .

.

نشستى پیش من با موى مشکى, شانه اش کردى .

تحمل کردن این دلبرى سخت است مى فهمى؟؟ .

.

تو را دیدن به وقت ناز کردن, هر زمان بانو .

به جان مادرم بى روسرى سخت است مى فهمى؟؟

.

عاشقی هستم که  باید خطابت بکنم خواهر .

تو را دیدن به چشم خواهرى سخت است مى فهمى



بوسه، آناتومی آدم را به هم می ریزد

تو را که می بوسم

من بال در می آورم

مردم شاخ!



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.