ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

پر از بغضم فقط جای تو خالی!!

تصمیم گرفته ام 

هر چه تو را 

به یاد من بیندازد 

دور بریزم 


فقط یکی بگوید 

با چای اول صبح 

با سیگارِ آخرشب 

با خلوتِ بعدازظهرِ خیابان 

با خانه های پلاک *شش 

با نیمه ی پاییز 

با آخر بهار 

با اولین برف 

با درخت غرق شکوفه 


با باران 

با باران 

با باران 

چه کنم ؟


* درشعر اصلی پلاک دیگری بود !!!این پلاک خانه پدر توست

حتی تو سلسله تاریخ های که من از تو بت ساختم دهم فروردین را اضافه کن

دنبال قراری یا خاطره ای نباش!!

دهم فروردین نام خیابانی است که در مسیر خانه توست!!!!

پ.ن: بگذارید یه دیوووونه خودش دیوووونه خونش رو اداره کنه!!!....تکرار کردم که در ذهن بماند...


آهای غریبه وقتی ازش عکس میگیری بهش نگووو لبخند بزن!!!

بهش بگوو دوست دارم اینجوری لبخندش قشنگتره!!

من امتحان نکردم اما مطمئنم به این حرفم!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.