ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

ترانزیت واژه ها...!!

جایی برای یک نظر...!!

" عاقبت بوسیدمش "...

لمس تن تو شهوت است و گناه 

حتی اگر خدا عقدمان را ببندد 

داغی لبت،جهنم من است 

حتی اگر فرشتگان سرود نیک بختی بخوانند 

هم آغوشی با تو،همخوابی چرک آلودیست 

حتی اگر خانه خدا خوابگاه ما باشد... 

فرزندما،حرام نطفه ترین کودک زمین است حتی اگر تو مریم باشی و 


من روح القدس خاتون من،حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم، یک 


بوسه یک نگاه حتی حرامم باد اگر تو عاشق من نباشی.....



جنون ، جنسیت نمی شناسد ... 


من زن هایی دیده ام ، مجنون 

و مردهایی که لیلی شده اند ... 


دیروز زنی در خیابان پرواز می کرد 

فریاد می زد : 

" عاقبت بوسیدمش "...


رفتم مرا ببخش و مگو او وفا نداشت

راهی بجز گریز برایم نمانده بود

این عشق آتشین پر از درد بی امید

در وادی گناه و جنونم کشانده بود

من از دو چشم روشن وگریان گریختم

از خنده های وحشی طوفان گریختم

رفتم که داغ بوسه پر حسرت ترا

با اشک های دیده ز لب شستشو دهم

رفتم که نا تمام بمانم در این سرود

رفتم که با نگفته بخود آبرو دهم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.